Ledig dag

Idag har jag varit ledig. Vaknade halv nio ungefär. Diskade, duschade. Halv tio var farmor här. Åkte till arverbil och hämtade ut min bil. Så fin så. Duger finfint åt mig. Jättenöjd. Dock inte med lån. Men man måste ju.
Till öb o köpte plastpåsar så jag kan sortera till brödet och fiskarna. Till aros baby så hon fick se barnvagnen jag vill ha som jag köper på tradera nu.
Sen till brödet och fiskarna och köpte böcker till helgens flygresa. Till mamma, sen till morfar och hälsade på. Sen till Holm och följde henne till flm med Hampus. Ner på stan o satte in pengar. Hem med Holm o nu laga mat.

Jag glömde. Mellan brödet och fiskarna och aros baby handlade jag max till mig och emma och åt lunch med henne.


Hur mkt hinner man på en dag.

Har även packat väskan till lördag. Morfar hämtar mig 4 på lördagsmorgonen.. =(

Kommentarer
Postat av: Emma

Och det är en jättefin vagn.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback