Jobb jobb jobb

Vill att de blir september nu så jag får lön.. Alltså 27 september så jag får en bra lön. Får inga ob tillägg på den här lönen så den kommer vara askass =( Vet inte hur det här ska gå vägen . Eller det kommer ju gå bra men det är så tråkigt.

Jobbar hela tiden.

Var på Ingelas bröllop i fredags. Det var så fint så =)

Sover sämre o sämre. Somnar på mage o vaknar * flera per natt för att jag har vänt mig till rygg.



Och medan ja endå gnäller. Jag har ont i min rygg. Får det efter en dag på jobbet. Eller ja i höfter o rygg. Känns som att de åker isär. Vill sätta på mig ett bälte o trycka ihop.

Nu när jag jobbar dag efter en kväll känns det redan. SUCK!!

HEm och sova efter jobbet sen date med Emma.

Kommentarer
Postat av: elin

ha en bra dag:)

Postat av: Ingela

Och du var så fin så i kyrkan, och jättefin present från dig och karln din, hälsa din karl :)

Tacksimocka!



2008-08-12 @ 09:47:08
URL: http://www.busbebis.se/Blog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback