Uppe tidigt.

Drömt mardrömmar inatt igen. Fast "bara" vaknat 4 ggr inatt. SUCK. Så trött. Sen väcker Emma mig. Liten här i huset är sjuk så jag ska passa henne tills Johan kommer hem. Skall snart skicka iväg Viggo till skolan.
Mår illa. Som alltid när man vaknar. Suck. Åt nudlar för sent igår.
Har inte uppdaterat på länge.

Igår så gick jag hem till Holm o drack te. Ner på stan o köpte en bh, åt lunch med mamma och syster och sen till moster med morfar.
Hem och spelade Wow.

Men nu kan jag inte spela för jag kan inte logga in :( Ska på brandutbildning idag med jobbet. vill bara sova.

Ska iväg på "semester" med karln i helgen. Var vi ska vet jag inte. Jag vill åka till Prag men han tycker det är för långt så vi får väl se var vi hamnar någonstans.

Suck känner mig tjooooooooooooooock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback