Sovit dåligt.

Sovit jättedåligt. Har inte hört av min karl sen i tisdags men så fick jag ett sms i morse om att det snöar så dom hade inte åkt snowboard igår och att det snöade nu med så han skulle sova mera. Undrar vad han har gjort då.

Suck jag älskar att jobba kväll för man får sova. Men jag hatar de här timmarna före jobbet. Vad ska jag göra då??

Har gjort i ordning ett kuvert iaf jag ska skicka till Diana. Hon ville att jag skulle skicka bilder på mig själv så att hon kan ge dom till sin guru. Sure. Why not. Lika bra o testa.

Och igår. Jag var på info om MIG = Mobil intensivvårdsgrupp. Det kanske jag skulle ha skrivit igår lixom.

Undrar om man ska ha lösenordsskyddadblogg eller inte :)

Men men.
Kan inte alla ni som läser lämna en kommentar så jag ser vilka ni är? Ni behöver bara skriva hej.

Men varför lösenordsskydda egentligen. Skriver ju inte något viktigt.

Om jag och en av mina nya böcker skulle gå och låna Emmas badkar kanske och raka benen och så.

Ska ju trots allt till Belgien på lördag. Bara två arbetsdagar kvar.

Ska nog helt klart följa Elinor till London. Tänker ta Emma med mig med. VI ska flyga en onsdag och landar tjugo i sex vilket innebär att man hinner ytterst lite och sen gå på pub sen sova. Sen kan man gå upp åtta på onsdagen och ut och shoppa sen åka tillbaka till flygplatsen vid tre.
Det låter helt ok.
Billigare att flyga till London en att åka till Borlänge tex tur och retur.Även om jag måste dit med.
Vi flyger ju från Västerås så.

Men men ska diskutera mera med Elinor och med Emma.

Kommentarer
Postat av: A-K

Varför funderar du på lösenord? Finns väl ingen som trakasserar dig? Eller ska du börja skriva alla dina hemligheter =) Kram

2008-04-03 @ 14:22:36
Postat av: Syster

*pook*

2008-04-03 @ 17:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback