Sexuella trakasserier

Vi fyller i en enkät på jobbet för tillfället om ofrivillig beröring, sexuell jargong och trakasserier. Rätt skoj :)

Precis haft lunch.

Jag frågar syster K om han har någon flickvän nu. Nej det har han inte men han skulle behöva åka på ett träningsläger snart. Lol.
Andra syster K (kvinna) talar om att hon vet inte hur hon ska göra för att få till det.
Jag talar om för mina kollegor att det är bra att bo isär då man får sakna varandra lite och fniss.. och skratt o säger Syster K (kvinnan) ja då blir det interval träning då.
Vad ska man säga?

Syster T bad mig peta henne i håret idag.

Men nej vi har inte ofrivillig beröring, sexuell jargong eller sexuella trakasserier här iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback