Planer planer..

Nu har jag helt plotsligt massa o gora nar jag ska hit nasta gang.
Aker ju hit fre till ons dvs 18-23 maj.
Den 19 ska ja till rijksevorsel eller vad de heter och ga ut med svenska Weronica pa deras pub och sen den 21 ska jag till bryssel och traffa svenska gravida Hanna och ga pa shopping :) great.

Borjar bli var har.
Har dock supertrist just nu. Inget o gora. Karln slutar 16.30 sa ska hamta han da efter jobbet. Dock bara 2km dit men har inget o gora sa och har "stulit" bilen idag eftersom jag skulle pa lunchdate med Svenska Helen :)

Ska hem till svager o svagerska ikvall innan vi ska till flyget for att svagern fyller ar. Hade sa garna kopt han en present men nej de racker med de tre obligatoriska kindpussarna. Varfor har jag sa svart for dom?

Haft en toppen helg. Hade inte kunnat vara battre. Sett hela sasong 1 av That 70's show.

Saknar redan min Stefanie men hon kommer ju till sverige i augusti.

VI planerar svensk midsommar har i be helgen efter riktiga midsommar. Nu ar bara problemet var ska vi fa tag i bjorkris och blommor?? Har far man ju inte plocka blommor. Men det ordnar sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback