Lagar lunch..

Haha jag hatar att laga mat och var sa trott i morse sa bestamde mig for att ta kasslern ur frysen och gora ostsas och ris och sen slanga i lite gronsaker och stoppa in i ugnen. Sen finns det inte nagon mjolk nar jag gar upp 1 timme och  15 min innan maten ska vara klar. Vackert traska till affaren och handla sa nu hinner jag inte sa det far bli kyckling och ris istallet.
Kycklingen ligger i pannan och vattnet forsoker koka sa jag far slanga i riset.
suck.
i affaren.

sorry koude melk is that cold milk?

answer i got where melk? ahhh melk..
damn hur svart ar det. Holl upp min sas forpackning och sa jag behover kall mjolk va? Pa engelska. Hon drog ivag med till matvaror och hittade mjolk at mig efter lite dividerande. Inte konstigt att jag inte hittade mjolken sjalv. Totalt glomt att det inte star i kyldisken.

Snart har vi nog sett hela sasong ett av That 70's Show.

Magen ar battre. Fragade nagon om rad som tyckte jag borde ga till flm och be om ul lever/galla och annars koncentrera mig pa magen och kanske gora en gastro. Nej tack :) Det har jag inte nagon lust alls med o gora :)
Nu ar det ju bra.

Ska kolla till maten.

Ville lyssna pa svenskafavoriter.se men hamnade pa starfm.Se

suck :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback