kramas...

Ar i Belgien nu.
Fy fan vilken dag igar. Forst var flyget forsenat. VI satter oss i tid, borjar rora oss i tid och sen stannar de och sager att de har vibrationer pa ett av hjulen. Dit med tekniker som kollar och nej det ser bra ut. Vander och ar pa vag igen, fortfarande vibrationer sa de maste byta allt. Kommer ivag en timme for sent.

Kommer till flygplatsen och befinner mig nu i belgien som sagt och kan ju inte betala med kort pa bussar da. Forsoker ta ut pengar men eftersom svarmor tror jag pratar tyska pratar automaten tyska med mig bara och jag vet inte vad hon vill. Lyckas fa ut pengar fran mitt svenska kort och tar mig till Antwerpen.

Traffar Steffanie, Linnea och Wendy. Kisses to you girls :) Underbart att se dem igen. Springer omkring och shoppar. In pa coolcats och letar present till Lava. Hittar en urcool t-shirt som ar vit med dodskallar och tre sma roda knappar men minsta storlek ar 134 sa alldeles for stort. Sorry Lava du far sta ut med ponnysar antar jag nu nar du fyller 6 o allt.

Tar taget till lokeren och byter och tar mig till dendermonde. Karln hamtar mig. Till affaren. Handlar baguetter och vitlokssmor. Hela kvallen glodde vi pa That 70's show. Great :)

Kakar vitloksbrod och fortsatter se och sen far jag stans kramp i magen. Pa hoger sida under revbensbagen. Tankte direkt att ja nu har jag gallbesvar. Syster som man ar analyserar man allt. Jo jag blev lite kallsvettig, karln markte ej om jag blev blek (han blev livradd o ville ringa ambulans), lite pulsstegring. Kramper i sidan som blev mera och mera intensiva. Stralade upp mot hoger skuldra och ut mot ryggen. De slapper och jag kan ta mig upp igen. Har halvlegat/setat i fosterstallning. Sen kommer det igen.. Men sen forsvinner det och jag har inte kant na mera. Sa hoppas de inte vara nagot seriost. Vitloksbrodet kanske var for starkt??

Upp o lagger oss, ser ett till avsnitt av That 70's och sen sooova. Vaknar vid tio. Sms fran svager som undrar om vi vill komma och se pa huset de bygger. Visst varfor inte. Sa vi aker dit och kollar. Huset bredvid haller med pa att byggas och de ar inte salt ennu. In o kikar men NEEEEEJ. Superlitet kok. Varsta dumt planerat. Jatteliten tvattstuga. sure man far nog plats med tvattmaskin och torktumlare men det ar allt. Jag vill hanga min tvatt och sen ett jattevardagsrum. DRYGT Att moblera.

Fick snusa lite pa Oona idag. mycket sot bebis :)

Nej nu ska jag fortsatta lasa och se om jag kan overtala karln att vi maste aka till antwerpen och halsa pa Heidi.

Ska till mitt gamla jobb i morgon och halsa pa och sen ut pa dinnerdate.

Sa ja. Vi hores.

Kommentarer
Postat av: maria

Jag vill också vara i belgien

Postat av: Camilla

Låter typiskt som gallbesvär. Säger en som vet. Vidrigaste smärtan du kan tänka dig och det strålar bak i ryggen. OM pulsen stiger är väl inte så konstigt med tanke på hur ont man har. För mig gjorde det konstant ont i bland och ibland kom det som kramper. Nästan som värkar. Ont och sen andas en stund och sen ont igen.

2008-04-06 @ 16:25:17
URL: http://milla81.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback