Jobbar.. Koordinator.

Sitter på jobbet.
Är koordinator idag igen.
De har gjort schemaändringar på mig vilket innebär att jag tänker försöka klippa mig på torsdagen eller inte alls :) för jag och min karl kan köra till borlänge och fika och sen kan vi köra till min sommarstuga istället och sova då.. och myyyyyyyyyysa massa innan vi åker till malung för partajj :) jag kan väl platta till håret där lika gärna. Går fina fisken det med.

Var ute igår. Trevligt. Fick höra igår att jag borde bli läkare. Har ju funderat på det i år nu och idag har jag fått fingrarna ur och mailat till universiteten i belgien.

Det blir pizza ikväll :) jihaa..

Men men. Hare alla :)

Kommentarer
Postat av: A-K

Jag tycker att du ska bli läkare =)

2008-04-12 @ 15:24:28
Postat av: Kamilla

meh, när ska ni åka till stugan? :)

2008-04-12 @ 16:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback