Inte uppdaterat på länge.

Ska göra en snabbuppdatering bara. Ska iväg och handla med Emma. känner ett stort behov av att slösa pengar. Har inget behov av någonting men kan säkert hitta något man bara MÅSTE handla.

Vad har jag gjort? 16:e dagen jag jobbade idag. Ledig i morgon men vi har möte. Så jag kan gå på det i morgon och få komp. På fredag morgon och sen jobba kväll eller nästa vecka mitt i ett arbetspass vilket innebär inte koncetration på mötet. Jag går i morgon.

Har varit en helvetisk helg på jobbet.Massa att göra.

Alla är trötta.

Sa till en patient igår.
Jag ska bara sticka dig i fönstret.. Menade fingret. Tur att han inte hörde bra.
Jessica sa men om du lägger dig UNDER sängen så blir det nog bra.

Vi har hjärtövervakning. Dvs telemetri. Sen den som bestämmer var patienter ska ligga kallas koordinator.

Karin E var kvällskoordinator igår och sa men vad bra då så får Karin V vara kvällstelemetri i morgon.
Jag tror att alla är trötta.

Men men. Fick höra idag att jag nog kan räkna med att jag får jobba natt. Hela sommaren :) Underbara nyheter.

Jag och Malin har bokat en resa till Goa och åker den 26 november så jag har en date med Diana den 27e november.

Nej nu ska jag kleta på lite deo och kissa och borsta tänderna och sen ska vi hämta Lava och sen ut på shopping.

See ya all.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback