Hmms.

Jag känner mig som en dålig människa.
Jag är en dålig sjuksköterska som inte ger patientsäker vård och kvalitetsomvårdnad. Det kan vi glömma om. Finns inte en chans.

Jag är en dålig flickvän för jag sårar min karl hela tiden.

Jag är en dålig vän för jag är disträ och lyssnar inte på folk.

Jag är dålig mot mig själv för jag lyssnar inte på mig själv.

Jag är en dålig syster, dotter, barnbarn etc för jag träffar ingen och pratar inte med någon.


Men jag hinner inte. Jag orkar inte göra någonting.
Jag orkar bara sitta här och fundera över livet.

Elinor ska till London. Har hittat flyg som är gratis. Bara flygskatt.. Ska nog föjla. Bara över 24 timmar sammanlagt. Men behöver inte ta ledigt från jobb och sånt där iaf :) det är skönt det.
kostar 159 kr tur o retur.. ska bli skönt att återse london. Har varit där tre gånger tror jag. Men denna dialekt som engelsmän har.

Har varit på möte i jobbet idag. Mycket spännade. Om mig.
ätit middag med morfar.
varit på stan.

men är inte på topp.
men det ordnar sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback