hemma igen...

SUCK. Alla är förvirrade tror jag.
I måndags sa jag till min karl att min mamma var förvirrad som ville komma till bromma och hämta mig. Det var ju anledningen till att jag inte körde själv eftersom jag flög från Bromma och skulle landa på arlanda.
Sen så frågade han hur långt det är till eindhoven. Han ska flyga därifrån i maj. Jag berättade det igår och han tittade i gpsen.
Jag tänkte inte mera på det. Vi åkte till mcd för snabbmiddag för vi hade bråttom sa han. Jag förstod inte riktigt varför eftersom det tar MAX 50 min att köra till flygplats och vi hade 2½ timme på oss.
Vi börjar köra och karln säger Flyger du med ryanair. Nej säger jag. MEd sas. Jaha sa han. Från eindhoven. NEEEEEJ. Vi var på väg till fel flygplats..

Landar.. Fö tidigt. Utanför kl 2310. Mamma ringer. Har hamnat i Uppsala. Kört av fel för att det började snöa.. Utan bensin stod hon där.. Skulle tanka på preem. Automaten spottade ut henne preemkort hela tiden. Hade inte något bankomatkort med sig för det låg hemma på köksbordet och de på macken vägrade köpa hennes mobiltelefon:) Slutade med att en polis kom och tankade hennes bil.. eller ja min bil. Då inser mamma. Ahh jag har tappat bort tanklocket. En polis tankade iaf och eskorterade henne ut ur Uppsala med blåljusen på. Sen ringer hon igen. Står bredvid en skylt som säger Arlanda Terminal 1 - 5 bara det att min mamma tror inte att man köra in där :) för då hamnar hon i uppsala igen. SUCK.
Var hemma två :) hahaahaha.

Nu installerar jag wow.

Kommentarer
Postat av: A-K

Hur lyckas hon? =)

2008-04-09 @ 19:30:41
Postat av: Anneli

Haha, vilken historia! Nu efteråt är det något att skratta åt, men kan tänka mig att det INTE är kul när det händer. Jag sitter oxå och installerar wow :) du får nog lära mig lite, eller iallafall ge mig tip hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback