Trött

Idag hade jag alltså bytt tur till 8-4 så att jag skulle komma hem i tid för att hinna gå till integrationskurs kontoret. Altlså tåget anleder halv sex och jag springer omkring i fyrtio minuter i mina nya underbara stövlar som har gett mig STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORA skavsår innan ja hittar kvinnan som låter mig skriva på ytterliggare ett papper.
Sen så hittar jag inte tillbaka till tågstationen och när jag väl ska köra hem igen så kör jag vilse. Får ringa Bart som är i Tyskland och fråga vid vilken jävla majsplanta jag ska svänga.
JA det var min dag.

Gjorde massa mail idag.
Gud vad jag saknar att vara syster.


Fick även sms av D.

Kommentarer
Postat av: A-K

Hur går det med D då? =)

2007-09-18 @ 14:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback