suck

en vecka har gatt sen jag flyttade hit.
Har borjat mitt nya jobb och det gar riktigt bra, dock mycket att farsto men kommer nog bli skoj i slutandan.. Men inte mitt dromjobb direkt.
Har inte gjort sa mycket mera en att jobbat och tagit mig hem och sovit; traffade dock heidi igar och kakade middag med henne..

ar lite sur idag vi har helen o hennes karl over pa tacos och min kille ar ute med jobbet far nagon gar i pension. helen o co kommer over hit kl 9, han bestamde tiden for att han skule ivagm en nu vill han att jag andrar tills i morgon for att han ar for full och att han kommer komma hem sent

tanker inte andra men sitter dock har ensam och kan inte ta mig nagonstans



suger

har inte underklader heller
for de ligger i bilen, bilen ar hemma men inga nycklar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback