snabb uppdatering

Vad har jag gjort i helgen da???

I fredags halsade vi pa hos Tom och ja det var val trevligt i typ fem min sen pratade alla deras sprak och jag fattade inte mycket.
Hem, sov..
Lordag. Var och handlade skor med Debby sa nu har jag tva par stovlar till. Ett par svarta med klack som kostade 59.95 euro och ett par bruna skitsnygga utan klack som kostade 119 euro.. Men jag behovde de for att bli lycklig.
Tillbringade kvallen med att se pa film..

Idag upp vid tio och gick pa gymet..

Lagat kottfarssas sa at jag har matlada for fyra dagar nu
.

Imorgon har jag bytt skift sa jag jobbar 8-4 sa att jag kan ga till integrationskurs manniskorna och skriva in mig sa att jag kan borja lasa spraket pa tisdag utan att betala.

Pojken aker till tyskland och jobbar i morgon kommer hem pa onsdag och aker igen pa lordag men i helgen ska ja till Heidi och halsa pa.....

Ja det ar mitt liv.
Hur ar erat?

Jag saknar er. Jag saknar mitt jobb och jag saknar frihet.
Blir galen pa att bo med hans foraldrar :(


Kommentarer
Postat av: Tamara

Hej tjejen!
Har varit in o läst din bloggar så ofta jag kan.Så äntligen har jag dragit tummer ur och tänkte skriva några rader om livet här hemma.Hoppas att du snart trivs bättre och att du slipper bo med päronen´snart..kan tänka mig att det är frustrerande! Här hemma är allt som vanligt. Ja..du vet jobbet, vardagen o kärleken...var ju ner till sjömannen förra veckan. Han ville tydligen ha besök..vilket visade sig vara riktigt =)...när jag kom hem i torsdags lyckades t.o.m han skriva ett sms först (!!) och tacka för sköna o mysiga dagar..och tyckte att vi skulle göra om det (!!!).jag fattar fortfarande ingenting Linnéa! Har inte nämnt ett endaste ord till honom om hur jag vill ha det eller att jag vill mer än den här KK grejjen..och det verkar ju funka..TÅLAMOD är det enda ord som kretsar i mitt huvud.Vet du?! Nu är han på sjön o igår chattrade vi lite..då säger karln att han vill komma hit typ nästa gång han är ledig! Linnéa...vad är det här!? Man ska tydligen bara hålla käften och hänga med antar jag..inte prata så mycket känslor för då blir det bara så fel..Aja..fortsättning följer..eller inte..man vet aldrig..En annan rolig sak som hänt förresten!! Otto vet du?! Han har ÄNTLIGEN svarat på mitt brev..han skickade ett handskrivet sådant oxå..skrev i korta drag att han uppskattar min ärlighet och att han tycker om mig och hoppas vi möts snart igen..hmmm..Allt känns såååå
mycket lättare när jag läser hans brev..heheh! Gumman...jag saknar dig massor massor! På onsdag natt ska jag jobba med Karin..gissa om vi kommer sakna dig i kör! Hopppas verkligen att du har det jättebra! Tänker på dig! Massa Kramar!!

2007-09-16 @ 22:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback