lordag

Jaha
da har man vaknat och duschat och atit lite choklad. Ska ivag och handla klader, han sa aalst men ja hoppas vi aker till Gent. Behover en stor stad, trott pa bondeliv har ute pa vischan nu :) och han vill att vi koper hus har, aldrig i livet.

Helen och Ruben kom over kl 21 igar, kakade tacos och sen sag vi pa dirty dancing, underbara film. Helen som ar en riktig husmor hade bakat kakor sa lite te o kakor och ja. Blev dock mer o mer upprord, kl 130 ramlar karln in stupfull. haha. Han ar bakis idag.

Helen har borjat ga en integrationskurs har, jag borde ocksa ga den egentligen for da far jag en sprakkurs gratis men att jag jobbar ju sa vet inte nar jag ska hinna.
Hon sager att den ar ok iaf, man maste lasa sig om belgien, vilka provinser; huvudstader, sprak; hur de fungerar med sjukforsakringar och kindergarden och allt sant dar, vem man vander sig till med fragor etc.

Helt sjukt, efter att jag fatt mitt lila kort som galler i 5 manader som jag borde fa efter att polisen varit har och kollat sa att jag verkligen bor har sa far jag skaffa sjukforsakring men att blir jag gravid sa galler den inte for forlossningen inom forsta aret sa de far man betala sjalv. Skumt land det har.

Har aven klagat pa alla 70tals spetsgardiner som ar vita och hanger i fonstrerna; Helen berattade att det var nastan lag pa att man var tvungen ha dem.. suck..

vad som hander ikvall, who knows

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback