jaha

polisen har halsat pa mig nu sa att jag maste ga till stadshuset igen med papper och typ tusen kort pa mig sjalv.
Jag har fatt ett bankkort dock trodde min svarmor att jag kan prata tyska sa att hon har bestallt det pa tyska sa nar jag kollar kortet star de pa tyska. Kollade i morse 0 euro pa kontot och sa kollade jag efter jobbet 314 euro. Kan jag leva med. Ar for en veckas jobb, dock daligt men iaf....
Har tvingat dem att dra 30% nu.

Igar sa skrev ja in mig pa dutch lessons sa jag borjar nasta tisdag ska aven folja en integrationskurs pa lordagar vilket jag inte vill gora men da far jag hollandska gratis sa....
Vi har skrivit in oss pa ett gym sa vi ska borja trana. Nu behover jag bara handla skor for att bli lycklig.

Jobbet ar fortfarandet inget toppjobb men ror nog att det blir bra, jattebra kollegor och tror det blir roligare nar jag borjar jobba sjalv.

Ringde min mamma idag det ar hennes fodelsedag... Grattis mamma...

Kommer hem den 1 november, ake till Malung den 2...
Om ja inte maste ga pa integrationskurs dvs...

Nu ska jag kissa och borsta gaddarna sen ska vi ut och ga med hunden och titta pa denna ljuvliga omgivning.. suck.....

Kommentarer
Postat av: Anna

ja men du måste komma hem till den 17:e oxå så du är med på återträffen:) hoppas allt är bra med dig å att du trivs i det nya landet. kram

2007-09-14 @ 19:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback