intro till holländska

då hade jag min första lektion igår. Tydligen så håller kursen på till juni nästa år och det är två kurser. Så varje tisdag och torsdag mellan 19,30-21,10 går jag i skola. Är jag borta måste de ha intyg. För i det här landet litar de inte på folk. Är jag sjuk så måste även de ha doktorspapper.

Sitter här och väntar på att Bart ska komma hem. Han har varit i Tyskland och jobbat . I köln närmare bestämt tror jag.. Och ikväll är enda kvällen vi ses. I morgon jobbar jag sen skola och sen kommer jag stupa i säng och på fredag hämtar Heidi mig efter jobbet och jag åker till Antwerpen och han åker till Tyskland igen på lördag.
När jag ringde vid fem var han redan i be och trodde han skulle vara hemma före mig men när jag kom hem vid sju så ringde ja och de satt fast i trafikköer.
Ja han kommer väl.

Mina stövlar är underbara fast de har gett mig skavsår.

Pratar väldigt mycket med Anette på jobbet. En 20 årig tjej från Umeå som träffade sin kille på internet för många år sen och sen flyttade hit och är nu gift..
Sen Steffi så klart. Hon är helt klart jättesöt :) haha

Nej nu tror jag att en bil stannade här så nu kommer han nog hem snart..

Jag bara väntar på att min dator ska komma så att jag får min egen så att jag kan spela diablo 2 för att det är jag sugen på . :)

Men men neu ska jag gå och ge han en kram. puss o hej alla där ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback