8.39

ar klockan och jag ar vaken, forsta gangen pa magna ar jag vaknar sa har tidigt och inte somnar igen..

Igar akte vi till aalst, kakade en subway smorgos kopte en parm, kollegieblock och tre trojjor till mig.
Sen ivag till IKEA, kan ni tanka er vilken lycka. Kopte tva paslakan eftersom smarta jag dumpade mina i sverige och en ny kudde. Sa nu har vi tva par och behover inte ha samma i en evighet. Fanns aven en 'svensk affar' pa ikea dar jag kopte knackebrod, estrellas dill chips och kaviar med ost :)

Sen da, hem, at tacosresterna fran fredagen, sag harry potter 3 som gick pa tv och sen tvarslocknade vi.

Nu sitter jag har och tittar par nar pojkvannen bygger hundhus..

Ja ja vill komma hem och halsa pa men inte latt nar man inte far ta ledigt hur som helst, maste ansoka om ledighet i blue pumpkin och jag har inte losenord en till det. Och man far inte veta direkt om man far det.
Jag haller tummarna att jag far nyarsdagen ledig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback