trött

Jaha så kom han hem från jobbet vid tolv eller så igår och vi åkte iväg på en av hans sk fester. Åkte därifrån vid tolv idag utan att ha sovit något. Åkte och köpte paket till Noah ett byggarebob memory och en halv radiostyrd polisbil.
Jag känner mig så ledsen för alla småbarn som var där igår. Att de vuxna går dit kan jag inte säga någonting om men såna som är runt 14 eller 15.. Det är så hemskt.
Bart visade mig en mamma som var där, hennes 16åriga dotter var också där men dottern var inte tillåten att ta droger men mamman kunde ju göra det så länge inte dottern gjorde det. Vad kommer det bli av den flickan. Suck..
De ser verkligen ut som Emmas lincedance när de dansar, de står på rad men studsar mera en dansar. Åh jag tycker om den musiken!!!!
men kan inte dansa till den.. Jo i indien går väl det mesta dock. Lol.

Nu ska vi snart ut o äta middag på någon resturang. Så sugen på kött!!!!!!! sen ska ja tvinga han o handla doritos nacho cheese till mig för ikväll och sen så jag har nästa vecka när han åker till paris.

Och nu kan jag inte connecta till vårat trådlösa nätverk heller. suck..
men men spar de här på skrivbordet så länge.



Nu har vi varit och ätit. Förrätt och varmrätt så nu tror jag min mage spricker. Karln bjöd. Söta han.
Nu ska vi slänga oss i soffan o halvsova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback