svettiga fötter

Jag har väldigt äckliga fötter upptäckte jag precis när jag kommer hem från jobbet. Men har man haft fötterna instängda i ett par skor en hel dag... Ja då är det inte så trevligt.
Jag är så trött och så glad över att jag hann med det tidiga tåget hem. Det riktigt tidiga. Det jag aldrig hinner med. Ska ta en dusch snart och sen ska jag sova. Bart är och tränar och skulle nog hem till Jurgen sen.

Jobbet är så himla svårt. Christine en trevlig tjej från  Österrike som bor i Gent med sin karl var min mentor men nu ska hon tydligen vara Daniels mentor. Daniel har också flyttat hit från Sverige med sin familj och bor i Brussel. Så jag har ingen mentor. De säger åt mig att följa instruktionerna jag hittar på ekms men hur jävla lätt är det när de sen säger att de inte stämmer.
Jag har inte fått all träning jag behöver en och allting är så svårt och förvirrade. Trots det så gillar jag jobbet. Jag har ju Anette en svensk tjej från Umeå som bor i Sint Niklaas och Steffanie en tysk tjej som bor i Turnhout. Sitter rätt
ofta bredvid Vicky en trevlig tjej från England..

Vad kan jag annars säga om mitt liv. Hade ett till prov i skolan igår och min lärare sa att jag gjorde bra. Hon sa att hon önskade att jag kunde vara i en intensiv klass för att de vi har i min klass är inte så kunniga i alfabetet och räkning och så.

Men nu måste jag duscha. Mina fötter stinker.

I morgon har jag bytt skift med anette så att jag kan gå till skolan.

HAr äntligen fått mitt lila kort men väntar fortfarande på papper från sverige så att de ser mina föräldrars namn.

Fortfarande skapligt varmt här så behöver ingen jacka. Det går bra att bo med hans föräldrar även om de driver mig till vansinne ibland.

Emma jag älskar dig du är helt klart underbar.. .Ja du vet varför..

Nu ska jag duscha..
tot morgen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback