Sovit länge

Ja så vad gjorde vi egentligen igår kväll. Vi åkte på någon skum fest någonstans. Det var några scoutledare som skulle sluta och hade privatfest. Bra musik. Dock sålde de bara öl så vi fick väl slösa pengar på ett glas vatten så jag kunde fylla på med bacardi istället. Skoj hade vi. Dock hem tidigt och sov. Jag sov till 12,07 idag jag :) så skönt. Vi ska väl förmodligen iväg till gymet snart och ikväll måste jag öva på språket så jag lär mig säga hopplösa saker som

graag gedaan ja ni ser ju själva. Helt hopplöst.

Livet känns riktigt bra nu. Börjar känna mig hemma i det här landet och det känns konstigt och fel nästan som att man inte ska känna så..

Men jag saknar mina kära vänner så mycket. Suck

Och Emma svik mig inte för då sviker jag dig för tyskland :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad ska jag säga? Jag skulle aldrig vara otrogen det vet du väl?

2007-10-09 @ 18:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback