söndag morgon :)

Nu har jag vaknat. Trött som fan och endå la jag mig före tolv igår :)
Vi ska åka på gymet, träna lite och sen bubbla..
Sen fyller Noah år så vi ska dit och gratulera lillgossen på 3årsdagen.
Men verkar inte som att jag kan få något internet igen. Har startat om datorn och jag har startat om modemet.

SUCK kan man bara hata internet eller. Varför har vi så dåligt internet.

Min karl tror att hans mamma har någon annan. Igår var hon till brussel för ett prov som började två eller något liknande men när han gick och la sig vid 1 så var det ingen mamma hemma en. Men nu på morgonen är hon här.

Jihaa jag har internet.


Nu har vi tränat. Helt okej. Sen satt vi i bubbelpoolen en stund och sen satt vi i deras ångbastu.
Nu äter vi.. Deras söndagsmat. Och kan ni gissa vad det är . Jo BRÖD. Suck. Men men.dom älskar ju bröd i det här landet så vad kan jag säga om det :)
Jag äter knäckebröd med kalles randiga kaviar. Mycket bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback