mardrömmar

Klockan är tjugo över sex på morgonen och jag vill bara soooooooooooooooova. Det skulle vara så skönt.
Har drömt skumma mardrömmar här några nätter och man behöver ju inte kunna tyda drömmar för att förstå att de handlar om att jag känner mig låst. Drömmer ofta att jag spelar ett speciellt tvspel och när jag spelar det så blir jag fast. Dvs ska jag ut genom en dörr kan jag inte för jag äar ingen människa längre utan en tvspelkaraktär.
Börjar åtta idag. Slutar fyra. Sen ta mig hem. Kommer ju missa tåget pga av trafik så jag är i Dendermonde vid halv sex. Då får jag väl helt enkelt traska omkring tills skolan börjar.
Karln är i paris o jobbar. Ja vil också åka till paris. Ja inte för att jobba då men iaf. :)
I morgon har jag bytt tur med Weronica. Så jag går åtta fyra istället för elva sju. Steff slutar klockan fem så jag ska vänta på henne så åker vi tillsammans till Heidi.

Har laddat mitt kamerabatteri tänkte vara så duktig så jag tar lite kort så ni får se mina nya vänner.
Vicky tyckte vi skulle möta henne ute på någon pub i morgon så vi får väl se hur trötta vi är efter en veckas jobb.

Men nu måste jag posta den här bloggen och köra till tåget.



Har även fått en ny mentor. Jag hade ju Christine men sen fick hon Daniel för att hans mentor behövde bli rdm upplärd.
Så då skiulle jag ha Wendy. Hon är på semester nu så nu har jag tydligen Christine igen. Undrar om hon vet det.

Jag har huvudvärk och ont i magen och jag vill bara sooooooooooooova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback