I Dont Want To Talk About It

http://www.youtube.com/watch?v=7RkWs6P2IwE 

den lyssnar jag på just nu. Tänker på något långt borta som verkligen får mig att le. Vilken underbar människa han är. Jag hoppas att han förstår det och jag hoppas att han hittar någon här i livet som uppskattar det.

Själv sitter jag här själv. Har slutat jobbet sju idag. Karln är i brussel och jobbar.. .
Fick erbjudande av Vicky som är från new castle på jobbet att följa med henne och hennes mamma och Cecilia på jobbet som är från portugal eller spaninen att följa med dom ut i antwerpen i morgon. Så vem vet. kanske.

Vicky säger iaf att vi måste ha en fest när jag fyller år. Det låter bra det. Så får jag göra någonting då.

Har inte ätit så mycket den här veckan när jag har haft elva sju skiftet och det märks. Har gått ner några kg sen jag flyttade hit. Underbart..

Men ha et

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback