Hos Heidi

Akte hit i fredags efter jobbet. Jag och Steffanie tillsammans. Satt utanfor Heidi och vantade pa att hon skulle komma hem. Drack nagon bacardi och sa kom Heidi. Kakade god mat (som alltid nar hon lagar mat) och sen gick vi pa en pub. En pub nara henne. Den vi var pa pa nyar.
Igar sa vaknade vi eller ja de andra vaknade och vackte mig. Akte in till stan. Kopte presenter till mina adopterade syskonbarn :) lol. Hoppas du inte tar illa upp Emma nu :)
Nu har jag en klanning till LillLava som inte ser tjejjig ut sa jag hoppas den duger.
Hem. Kakade rester. hyrde tva filmer. Parfymen. Sa bra film, lagom sjuk. Somnade efter det och sov tills nyss. Alskar Heidis gastsang ska nog flytta in dar.


Idag vget jag inte vad vi ska gora. Heidi har "jour" sa ifall nagot gar sonder maste hon aka till jobbeT. Men vi ska se om vi ska aka in till stan och se insidan av katedralen.

Men nu ska jag inte skriva mera. Jag ska dricka kaffe :)

Puss o Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback