gymet...

Nu har vi varit duktiga och varit på gymet och tränat... Suck jag fattar inte varför jag alltid gör fel på dessa stackars otroliga maskiner. Men ska man känna något i ryggen får jag ont i magen etc.. .Jag är nog inte skapt för att gå på gym. haha...

Tänker mycket idag. Fick sms av Elinor. Saknar henne otroligt mycket. Saknar allt som har med Sverige och göra men vad ska man göra.
Snart ska jag åka till indien iaf.

HAr iaf fått fingrarna ur och packat ur mina kartonger idag så nu kan man gå på golvet igen.

Ska nog lägga mig och läsa och äta doritos nacho cheese snart.. Haha jag vet, man borde inte efter man har tränat.. Men vill bara slappa.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Goedemorgen! :)
Hoe is het? (Se vad jag kan, går bra med holländsk svägerska ibland) :D

Hoppas allt är bra åtminstonde, det är så kul o läsa din blogg när du uppdaterar, det är så tomt utan dig oftast. :)
Har lagt upp massa på Ringo iallafall, så du kan kika någongång när du undrar hur stora dom blivit. Moa försöker vända på sig när hon ligger på mage/rygg nu, och Max pratar hela tiden. :)

Sköt om dig tjejen, kram kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback