en blogg

Du måset börja blogga lite mera fick jag höra från en vän idag.
Så jag har väl inte något val. Med vårat trådlösa internet så lyckas jag inte logga in på sidan nu så sitter och skriver ett dokument i notepad jga sen ska klippa in.
Vad har jag gjort i veckan då. Jag har jobbat, tränat, varit i skolan och äntligen fått mitt lila kort.
Igår kom min karl och hämtade mig efter jobbet, köpte med oss pizza hem vi slängde i oss och sen till hans vänner som precis fått en bebis.
Hade jättetrevligt där och Heidi som flickvännen heter var jättesöt. För att inte prata om bebisen.
Sen iväg för någon skum fest på en åker runt en brasa. Trevligt och massa konstiga människor.
Vi kommer dit och jag ser en FUL tjej som är kort och ser ut som en tant. För korta byxor och stora jävla klumpiga ksor. Jag tänker det där måste vara hans ex. Bara min intution som säger det. Jag har aldrig sett människan i hela mitt liv. Känner att någon kollar på mig ohc kollar dit. Jo minsan hon stirrar coh säger något så att de hon står med kollar åt vårat håll.
Karln säger att han måste pissa och vill att jag följer och då säger han jag tror att mitt ex är här, jag hörde hennes röst. Förlåt hade ingen aning om det.
Iaf 10 minuter senare drar hon så skickar hon sms till min karl sen och säger att han är så dum som inte ens kan komma och hälsa. Men kan hon inte hälsa själv då?

Hehe sov till elva. Åkte till aalst. Karln köpte wow och jag köpte en röd kjol.
Nu har jag sovit, vaknat och varit till affären.
Ska gå och klä mig så ska vi iväg på någon fest ikväll.

Ja jag har det bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback