Upprörd

Här har jag minsann gått och köp en ny telefon. Dock en gammal modell men så att jag har en som fungerar. En nokia 2310. Skickade massa sms igår, gick hur bra som helst och sen mitt i smsandet gav den upp och säger Fel, meddelande ej sänt.
Vad fan ska jag göra? Har kollat meddelandecentralsnumret och det stämmer, jag har mailat halebop, jag har pratat med nokia support som sa att jag skulle återställa fabriksinställningarna. Fungerar iaf inte. Har satt kortet i min gamla telefon och då går det att skicka så det är inte kortet det är fel på. Ska gå till elgiganten idag och sen ska de få höra.. Den ska fungera. IDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har lagt ut lägenheten till försäljning nu och det känns jättejobbigt. Men men jag måste ge det ett försök. Kommer dock sakna MAVA så jävla mycket.. Men det ordnar sig. Chefen säger att jag är välkommen tillbaka. :) det är väl tur det iaf..

Har sagt upp allting nu. Skrivit över bilen. De mesta är redan ordnat.. :) skönt det.
Men nu ska jag snart hämta tvätt. Har tvättat tre maskiner idag. Får bli tre i morgon sen har jag tvättat allt smutsigt. Har sorterat kläder och ska till brödet och fiskarna snart.

Har börjat sälja av lite möbler och ja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback