mitt i ett aventyr

Ny dag:)
Har precis gatt upp. Igar nar han kom hem fran jobbet sa akte vi och halsade pa Debby o barnen. Ja jag trivs har. Barnen pratar som bara den med mig o jag bara ler som ett fan och forstor inte mycket, de forstor iofs inte mig heller.
Sen hem, sag en film och gick och la oss tidigt.
Jag tror han har slagit i huvudet. Fick ett sms 0723 dar han skrev i love you princess och ett 0725 dar han skrev att jag kunde ju ga och simma om jag hade trakigt. Nu fick jag ett till att jag fick ta pengar av honom till att simma eller mera om ja ville ata. Vad har hant?? :)

Det ska va reagge pa sommaren och massor med sol...

Idag ska vi ga till stadshuset och fa viktiga papper och sen ska vi ta en tur till antwerpen och halsa pa Heidi. Jag ska nog ge mig pa att kora...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback