Jobbar

Sitter här på jobbet. Tittar på när koordinator Jonathan placerar ut patienter. Han ser ut att sitta bekvämt på sin kontorsstol med höger benet över vänster knä. Skriver precis upp på SSk A vilka patienter hon ska få ha ikväll.
Själv sitter jag här och väntar på att Dr W D
Känns tungt att ge upp sjuksköterskejobbet.. Men det är ju bara för en kort period och jag är bara 25 år gammal. Hur ska jag någonsin få reda på vad jag vill i livet om jag inte prövar? Ett år som datasupport är ingenting för MAVA finns kvar och Västerås finns kvar och även alla rara kollegor. Men kommer kännas tungt att sluta. Vill inte sluta här men vill flytta till pojken. Hade varit enkelt om han flyttat hit =(=(=( Men förstår själv att det blir bättre att vi bor där.

Så fort jag har flyttat så kommer det nog bli lugnare.
Har beslutat att sälja lägenhet tror jag... Blir enklast. Betala bort de studielån jag betalar på för att jag tjänade för mycket 2005 och även betala in för hela 2008 så min nästa räkning från Sverige kommer i mars 2009.... Då borde ja ha kommit igång med ekonomin där.

Har börjat sälja bort lite möbler, möbler som inte är så noga om jag har kvar och inte kostar allt för mycket att köpa nya om det tar slut..

Komplicerat liv.

Men D då.... ?????? =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback