Hos Emma.

Sitter hos Emma, har sovit här inatt men det är grymt varmt här :) hehe eller så är det jag som är varmare av mig av en vad Emma och Piia är.
Jobbade kväll igår, hem till emma, slängde i mig lite vin, ner till bill o bob men sen när de gick vidare så åkte jag hem. Kände inte för att gå ut igår.
Jag känner inte för någonting. Vet inte varför. Orkar inte helt enkelt. Trött och sliten. Alldeles för mycket att göra.

Om jag bara visste vad som händer i livet skulle det vara lit enklare.
Men men ska ta och pallra mig iväg till jobbet. Jobbar kväll idag. Koordinator ikväll. Kan ju vara trevligt, eller inte. Det visar sig.

Hände något på jobbet igår som fick mig att inse att jag vill aldrig sluta som sjuksköterska.

Träffade en gammal vän häromdagen som träffat några andra av våra gamla vänner som inte pratade så glatt om mig. Gud vad trist när folk ska bete sig så.
Men men ska sluta beklaga mig nu.

Jag saknar Malin och Elinor =/ Kommer jag någonsin få se dom igen?

24 augusti ska vi tydligen ha HejDåLea fest här. Hemma hos Karin. Kan ju bli skoj....

Vill flytta. Nu. Så jag slipper tänka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback