Borjar om

Borjar om med att skriva i min blogg idag. Vet knappt var jag ska borja.
Har ett bra jobb i sverige som jag verkligen trivs med men ar det allt jag vill fa ut av livet. Har varit pa anstallningsintervjuer har i Belgien och har nu fatt jobb som helpdesk pa eds. Tror det kan bli bra, tror inte det ar ett toppen jobb men jag kan flytta hit och borja ett nytt liv. Ar det inte vad jag vill ha kan jag alltid flytta hem.

Men sa mycket att tanka pa nu...

* Flytt...
* Avsluta jobb.
* Packa.
* betala rakningar.
* ordna csn.
* Kopa barbar dator.
* avsluta bbb
* avsluta forsakringar
* gora mig av med bil
* sortera klader
* var gora av mobler????

Karln kom hem med choklad fran jobbet idag och en ros, kan man begara mera? Nu ska vi snart hem till svagerskan och dricka kaffe. Underbart.....

Nej ha det bra alla!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: yster

Tjaooo, om din kära syster ska flytta till större kan hon alltid behöva lite möbler ;)

2007-07-24 @ 20:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback