Vad ska jag? Vad ska jag inte?

Idag ska jag skriva en serios blogg tankte jag. Om livet. Inte om allt for allt behover inte sta men om mycket.

Vad har jag egentligen gjort i mitt liv som jag sjalv vill????
Det har jag funderat lange over? Jag gor ofta saker for andra men nar gor jag nagot for mig. Jag har en kommentar ringandes i mitt huvud ratt ofta "Don't forget who Linnéa is".

Denna person. Vi kallar honom Nr 6 for han namns ratt ofta. Han ar en underbar manniska. Jatteunderbar manniska och jag skulle gora sa mycket for att fa hora av honom for tillfallet, hora hur han mar, vad han gor, vad som hander i hans liv.
Men jag tror inte jag och Nr 6 kommer prata med varandra.

Nr 1. Det ar nog min pojkvan det. Eller vad han nu kan vara for nagonting. Jag ar olycklig, jag har ont i magen, jag tycker inte om att le och jag gor inte nagonting ratt i hans ogon.
I hans ogon ar jag en svensk slampa som satter pa allting som ror sig. Sen ber han om ursakt och tva timmar senare are samma sak igen.

Jag vet att jag kan vara dum och barnslig ibland men det kan vi alla.

Igar pratade Nr 1 men sin kompis flickvan. Hon gjorde massa generade gubbar och gratande gubbar och hade saknat Nr 1 sa mycket etc. Jag sa till Nr 1 "det ar som jag sa forut, jag tror fortfarande hon flirtar med dig".

Direkt skriver Nr 1 till henne "HAHAHA, Linnea tror vi flirtar med varandra" varpa hon svarar att "ar hon dum eller hon maste lara sig humor jag hoppas du inte ska ha henne med sig pa jul och nyar".

Jag ar inte ett dugg valkommen hos hans vanner, de typ hatar mig, de pratar inte med mig och sa maste han gora sa har. Varfor? Vad har jag gjort for fel?

Enligt han sa har jag inte gjort nagonting for honom. Men det har jag val, jag salde min lagenhet, bytte land och jobb.

Visst jag har vanner har. Pa jobbet. Stefanie (kallas av mig for schnappi) sa klart henne kommer jag sakna och hon vill inte att jag slutar.

Men jag maste nog sluta med detta och bli ego, borja tanka pa mig sjalv.

For jag vill vara SJUKSYSTER och jag vill RESA och jag vill LE igen. Enligt Nr 1 ar jag den trakigaste manniskan i hela varlden. Jag kan inte ta humor sager han. nej da far det val vara sa men jag vet inte om jag anser att hans humor ar den roligaste jag nagonsin varit med om.

och ni mina alsklingar hemma.
Elinor och Malin
Emma
Ingela
Carlsson
och sa klart Arnout.. Jag avgudar ju er.

Har kommit hem fran indien nu iaf. Vill tillbaka typ nu.
Sag nagon do pa stranden, var pa healing och massage och hangde med Diana och bara var. Jag alskar Indien jag alskar manniskorna och jag vill bo dar.

Det var allt for idag.

Varsegod for allt gnall.

Nu ska Nr 6 ut ur systemet ikval for jag tanker bli jattefull!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: A-K

Nu tar du och ger han en hård spark på kulorna sen flyttar du hem och börjar jobba som sjuksköterska och hittar på massor med bus med dina vänner så att du kan börja le igen. Vi saknar dig. Puss

2007-12-21 @ 17:23:59
Postat av: Ingela

MEN KOM HEM!
Släng bort puckot du bor med, packa ihop dina saker och kom hem nu, du har det tusen gånger bättre här där du kan jobba med det du vill och resa när du vill!
Jag och barnen saknar dig massor! :)

Postat av: Elinor

Du vet vad jag tycker, och jag har saknat dig här hemma. Allt jag vill är att du är lycklig, och han gör dig inte lycklig. Så kom hem till oss!

2007-12-22 @ 07:57:51
Postat av: Anneli

Hej! Har inte pratat med dig på år, men jag hittade din blogg och sitter här och läser... dett låter inte som den Linnéa jag känner, hon som jag känner tar inte skit från någon och gör det HON vill! :)
Kram på dig och jag hoppas du gör det som är bäst för dig och ingen anna.

2007-12-28 @ 16:15:38
URL: http://miniego.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback