Tristess...

Sitter pa jobbet, har finns det inte mycket att gora. borjade tio och slutar sex idag.

Jag vet inte hur jag ska gora med mitt liv. Ska jag gora slut eller inte. I mandags var jag sa saker pa att jag ville det men igar nar vi pratade var jag osaker igen. Varfor kan man inte bara veta vad som ar ratt.
Jag tror dock inte att det kommer kunna bli bra mellan oss hur mycket vi en forsoker. VI ar for olika, men kanns ju vardelost att ge upp om det skulle kunna bli bra.

Men vad har jag har och vad har jag i sverige?????



Belgien                                                                             Sverige
Pojkvan                                                                             Singel
Last                                                                                   Fri
Datasupport                                                                     Sjukskoterska
Lever nagon annans liv                                                  Lever mitt liv
Schnappi                                                                           Malin elle emma emmas kids ingela ak etc etc etc



skulle nog kunna fortsatta i en evighet. Det finns inte mycket har som ar bra;
Jag tjanar mera pengar i Sverige, jag kan gora det jag vill dar, jag maste inte signera tusen papper, jag ahr vanner dar, ett jobb jag avgudar (formodligen) jag kan resa mera.

Varfor ar det da sa svart att ge upp????

Fem SKULLE

1. Skulle du vilja vara längre? - Ja kanske nagon cm.
2. Skulle du vilja väga mer? - NEJ.

3. Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon? Jo men da skulle det vara slut.

4. Skulle du vilja ha sex med en kändis? - Nja vet ingen speciell.

5. Skulle du vilja dricka dig full nu? - JAAAAAAAAAAAA

Tio KAN.


1. Kan du röra på öronen?- nej. Har iofs aldrig provat
.2. Kan du slicka dig på näsan? - Jag tror det

3. Kan du kolla i kors med ögonen? - Tror inte det.

4. Kan dina föräldrar lita på dig? - Ja
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - Om jag maste

6. Kan du va på en fest utan att dricka? - ge mig en anledning
7. Kan dina vänner lita på dig? - Det som vet vet

8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? - Ja
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - Japps sa klart


Femton HAR.

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - Ja

2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - jo
3. Har du syskon? - Ja 4 st
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - Ja.

6. Har du varit full den här månaden? - Ja
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - Nopp

8. Har du borstat tänderna den senast timmen? - Nej

9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? - Ja :):):):)

10. Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? Ja :) Kan handa

11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - Nej men skulle kunna tanka mig

12. Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? -Lamnar denna fraga oberord.
15. Har du ljugit på någon fråga än då? - Kan handa

Tjugo VEM.

1. Vem är din bäste vän? - Det ar en bra fraga. Ni vet vilka ni ar.

2. Vem älskar du? - Ja du

3. Vem hade du senast sex med? - Bart

4. Vem vill du bli full med? - Emma; Malin o Elle, Lr D kanske

5. Vem är den bästa artisten? - Winnerback
 6. Vem pratade du senast i telefon med? - Bra fraga heidi kanske
8. Vem är snyggast i hela världen? - han
9. Vem skulle du ge en miljon till om du va tvungen att ge bort det? - mig sjalv
10. Vem är snällast i världen? - mina flickor
12. Vem vill du prata med? - D

13. Vem sov du senast med? - Bart

14. Vem såg du senast full? - Bart

16. Vem vet allt om dig? - E E M Ak I o D antar jag

17. Vem kysste du senast? - Martin

18. Vem kramade du senast? - Pappa

19. Vem kan berätta allt för dig? - det som vet vet
20. Vem kan du berätta allt för? - De som vet vet.


Kommentarer
Postat av: A-K

Om du inte tror att ni kommer bli lyckliga tillsammans så sluta slösa din tid och ditt liv där. Puss

2007-12-26 @ 11:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback