Surt sa räven om rönnbären.

Var surt igår kväll o i morse men nu äre lugnt igen. Han har till och med sagt att vi ska gå till affären och handla så jag kan göra hasselbackspotatis i morgon. Jo vi ska äta hemma ensamma :(
Inte ett dugg kul och sen till hans vänner vilket verkar ennu värre.

Vet inte vad vi ska göra idag. Skulle gärna åka och bada men det vägrar han så jag antar att jag köper doritios nacho cheese och äter mig tjockare och läser en bok. Bara vi går till affären.

Finns inte så mycket mera att uppdatera från här. Har gjort om min blogg och är inte nöjd. Skulle kanske skaffa mig en blogg någon annanstans men vet inte var så den här får duga så länge.

Det är svårt, allting är svårt. Jag vet jag borde komma hem. Bara dra. Men så kommer samvetet, nej jag måste kontakta skola och inte grationskurs och jobb och allting först. SUCK.

Varför måste man bestämma så myckcet och ta så mycket ansvar.

Nu ska vi säkert äta snart :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback