Sista advent.

Jag är en slapp människa. Skulle ha åkt till Antwerpen igår egentligen och festat med Heidi och Arnout men jag orkade inte och anledningen var att vi var iväg til min karls kompis på fest i fredags. En privat fest med trancemusik där droger och alkohol flödade... Nejdå. Riktigt så var det inte men iaf. Träffade på en kille från Chile som bott i Sverige i 28 år :) Det var åtminstonde trevligt.
Kl halv nio på morgonen fick jag nog och drog från festen efter att ha försökt prata med min fulla karl hela natten om att han hade lovat att vi skulle julhandla på lördagen. Gick till bilen och sov. Det var KAAALLTT..

Karln kom och la sig vid halv elva eller så. Vaknade vid tre. Iväg och julhandlade och sen så hem och sov igen. Vaknade och karln skulle iväg med sina vänner men han mådde piss odch lika gjorde jag så de blev en askas film och sova.


Jag undrar hur Nr 6 mår. Har inte fått sms från någon i Indien. Fick av Diana i torsdagsmorse men det är allt. Hon lovade att skriva på kvällen och uppdatera mig om läget men icke icke. Men var ju problem då vi var där redan o skicka till europeiska telefoner.

Vad söta ni är som kommenterar. Igår kväll när vi låg och såg på film tänkte jag men nej jag kan aldrig flytta men nu vaknar vi och jag har en morgonsur karl och då känns allting bara värdelöst igen.
Ska se om jag kan lyckas få lägga till lite bilder här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback