maandag

Jaha.
Da var det mandag igen. Sitter har pa jobbet med en kasse under bordet med mina indienklader i. Sa snart klockan slar fyra ska jag byta om och sen vanta pa att karln och svarfar hamtar mig och kor oss till flyget sa vi kan halsa pa lite i sverige forst.
ska sova hos Emma inatt och ner pa stan med Lava i morgon och klippa hennes har.

Haft en bra helg. I fredag sov och nar ja vaknade gick karln och sov sa jag laste och sa vare lordag.
Akte till aalst och handlade lite och sen till Steff i Turnhout.

Haha hennes karl och min karl tycker inte samma saker om livet sa de var val inte basta vaner men gick bra iaf.
Min karl ville dock ej sova dar sa vi sov i bilen. mEN ALSKAR att sova i bilen sa inga problem.

Sondag sov, packade, Debbie och hennes familj kom pa besok och sen sov vi igen. La oss vid nio.

dromde att jag hade en dotter Heaven hon var runt fem veckor gammal
jag stoppade henne i badkaret och sen sa jag till min mamma att hon fick ta over for ajg var tvungen att ga ivag
nar jag kom tillbaka hade mamma glomt henne och hon var nastan dod :(

Inte sarskilt skoj.

Ha det bra alla.

Kommer uppdatera resedagbok.
www.resedagboken.se userid jessamy


Kommentarer
Postat av: A-K

Får se om du vågar träffa mig imorgon då =)

2007-12-03 @ 22:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback