lista.

1. Tre namn jag lyssnar till:
Linnéa, Léa, Jessie

2 Något jag tycker om med mig själv:
Mina handleder.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Att jag ar tjock och ful.

4. Detta är jag rädd för:
Morker

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Kramar, mina vanner och kaffe.

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Glomma nagon. Gora det jag vill. Leva mitt liv.

7. Detta tycker jag om att göra:
RESA REEEEEEEEESA REEEEEEEEEEEESA

8. Detta vill jag göra just nu:
Att dagen ska ta slut sa jag kan ga hem och ta reda pa om jag ska stanna har eller inte.

9. Bästa känslan:
Den man kanner nar nagon ser pa en.

10. Värsta känslan:
svek

11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har:
Lojal, inte otrohetsmaterial och kunna sta pa sig.

12. Är jag kär just nu?
Det beror pa.

13. Jag vill gifta mig:
Yes! Pa en strand i Indien.

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
Jag vill resa, volontara, ha med .

15. Min käraste ägodel:
min rosa laptop och rosa telefon

16. Något jag vill ha i present:
pengar till resor

17. Detta har jag på mig just nu:
Jobbklader, svarta strumpbyxor, svart kjol, svarta underklader, svart linne.

18. Favoritkläder:
Kjolar

19. Favoritdjur:
Jag gillar hastar

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Det mesta :)

21. Favoritlåt just nu:
Jag vet faktiskt inte.

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
Jag gillade anatomin och patofysiologin.

24. En bok jag älskar:
Ja du?

25. En film jag älskar:
Ja du


26. Tv-program jag gillar:
Deseprate housewifes, greys anatomy.

27. Favoritdoft:
Vet inte. gillar sandalwood ;)

28. Detta äter jag gärna:
Indisk mat

29. Dricker helst
bacardi breezers cranberry

30. Favoritgodis:
choklad!

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Med transibiriska jarnvagen och sen ner till laos, kambodja, vietnamn thailand och sen vidare mot nepal och ner i indien.

32. Färg på mina ögon:
blåa

33. Min längd:
171

34. Jag tror på:
Att vi lever for att vi har nagot ouppklarat i livet.

35. Jag spelar:
spel

36. Person jag beundrar:
Er.

37. Så här bor jag:
med karl och svarforaldrar. SUCK

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
noll

39. Det här tänder mig:
Du!!!!!!

40. Det här gör mig avtänd:
slagsmal

41. Favoritfärg:
svart, rosa

42. Favoritcitat:
Life is calling, where are you?

43. En hemlighet jag vet:
If i tell it will not be a secret anymore

44. Bästa present jag fått:
mina ponnysar

45. Senast köpta skiva:
kopa skiva?

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
handleder

47. Den kollar jag efter först när jag loggar in på msn:
D.

48. Udda förmåga/egenskap:
Jag vet nar Elinor ar ledsen inte jamt men ofta.

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
nagonting fritt.

50. Vad lyssnar du på just nu?
Nar mina kollegor pratar pa hollandska.

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?
Jag har jobbat och ska fortsatta pa detta trakiga jobb.

52. Var är dina föräldrar födda?
Ja du vasteras tror jag

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?
?

54. Vilken är din favoritrestaurang?
Indian spice goa. Men gillar starco.

55. När badade du i en pool senast?
i dec i Goa

56. Har du varit med i någon skolpjäs?:
nej

57. Hur många barn vill du ha?:
1 eller 2. Heaven och Tristian.

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?:
Ja du :)

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?:
val?

60. Vad har du för TV-kanaler?
inga

61. Har du åkt moped någon gång?
Jo det har jag

62. Har du busringt någon gång?:
yepp

63. Har du fått felparkeringsböter?:
ja

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?:
nej herregud nej

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?:
Kina antar jag

66. Har du en egen trädgård?
nej

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
tecknat?


68. Kan du alla orden i nationalsången?:
jo tror det

69. Badkar eller duschkabin?
duschkabin

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?:
Jag vet inte

71. Favoritpizza?
Ciao ciao

72. Chips eller popcorn?:
Doritos nacho cheese

73. Vilken färg på läppstift använder du?
Lappstift?

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?:
Nej?

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?:
Herregud nej

76. Apelsin- eller äppeljuice?:
appel

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Diana, Starco, Goa. At inte mycket enbart Garlic Naan

78. Favoritchoklad?:
ja du

79. När röstade du senast?:
ja du

80. Hur många personer skulle du kunna ge ditt liv för?:
er.

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?:
ne

82. Är du bra på matlagning?:
Nej fy fan

83. Klarar du att tanka själv?:
Helt klart.

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv?
Nej

85. Pepsi eller Coca Cola?:
Coca

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?:
systerjobb?

87. Vad var det senaste du handlade?:
julklappar typ..

88. Har du kräkts offentligt ?
Ja sa klart

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
pengar.

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?:
Gjorde det.

91. Har du ringt något betalnummer?:
Nej

92. Kan man vara vän med sitt ex?
Det tror jag inte

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?:
min svagerska nu nar hon fick en bebbe.

94. Hade du mycket hår som liten bebis?:
Tror det

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?:
Ja du?

96. Vad har du i din väska?:
bocker sa att jag kan lasa pa vag till jobbet

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
inget


98. Antal personer du kan lita till 100 på ?
Ja ni ar nagra st


99. Var hittade du den här listan?:
den snodde ja

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Alla ni som laser min blogg :)

om ni inte redan har förståss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback