Juldan.

Väldigt skum jul igår. Jobbade mellan tio och sex och fanns verkligen ingenting att göra. Karln kom och hämtade mig så vi var hemma vid sju, tog ett bad och klädde mig.
Det var jag, karln, hans bror, svärmor, svärfar hans farmor och hans brorson här.
Vi åt från åtta till tolv och när klockan slog tolv var det ju jul så då fick vi paket.

Fick parfym av svärmor. Tycker inte om den men får väl använda den ibland för att vara snäll.
Av karln fick jag mina elefanter jag ville ha i indien, två kjolar, två par byxor, en sarong, två saker att sätta i håret :) ja det var nog allt.

Har vaknat idag, ätit mat, tagit ett bad, skriver blogg nu och sen ska vi väl iväg till sjukhuset och hälsa på Debbie och nyfödda Oona.
Ja skumt namn.

puss på er alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback