Jag önskar.

Att jga vore en sån människa som fick folk att le. Som kunde få mig själv att le och som kunde göra någonting rätt.

Jag vill så gärna träffa Arnout och Heidi men jag mår piss dåligt och orkar inte åka tåg. Karln säger att jag kan ta bilen men jag hittar inte och jag ber han köra mig men han vägrar komma med i då och jag får 2 min på mig.
Heidi ringde precis och sa att jag kan ju alltid sova där. Jo visst kan jag det men jag hade hoppats på att få vakna med min pojkvän på julafton.

Jag sa men kör mig till Heidi då, åk till Tom och hämta mig senare. Åh du ska bara göra allting värre.

Jag lagade mat till oss idag. Potatisgratäng och han stekte kött. Men sen ville jag inte diska för jag fattar fan inte hur man ska diska här så han diskade. Jag satt och läste och han säger att jag är så lat, varför börjar ja inte torka in disken för??? Jo för i Sverige torkar jag inte in disk.

Jag skulle vilja höra av Nr 6. 

Men men.
Ska sluta gnälla.

God jul på er alla.
Jag hoppas nästa år blir ett bättre år en vad detta har varit.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Lilla gumman! Skit i Belgien och flytta hem till dina kompisar och jobba som syrra istället! Nu har du provat..inte meningen att det ska kännas så där jobbigt efter så kort tid. Stor julkram på dig!!

2007-12-23 @ 14:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback