Årets sista dag.

Vi får väl se. Skulle väl kunna summera detta år men orkar inte.
Orkar inte göra någonting. Har ont i magen. Har precis vaknat och redan blivit arg. Hur fan kan man lägga ut länkar på andras barn och skriva att dom är fula. Feta jävla kossa. Hon kan säkert inte bli gravid själv och då så måste hon gnälla på andras barn. FY FAN!!!!

Skrev ett upprört mail, bry er nu inte om stavningen.


Hello.

Just need to ask something.

Is this suppose to be funny. Put url on other peoples kids and then write that they are ugly?

Is it even leagal to do that?


I would be really happy if you could erase this.

http://www.flashback.info/xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Have a friend who got really hurt from it.



Sure somethings can be funny but not when you make fun of other people

or of innocent kids.


Thanks in advanced.


Kind Regards

Linnea




Det har jag nu skrivit i ett upprört mail. Tror inte det hjälper någonting men känns bra iaf att jag får ur mig lite arghet.

Ska äta hasselbackspotatis ikväll.
Vi hade det bra igår kväll så bra så jag inte vill åka hem vargför ska det pendla så här?
FAN FAN FAN FAN FAN.

Pappa fyller 50 och vill att jag följer honom till indien 16 januari men karln tycker inte det är en bra ide.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Linnèa! Brukar läsa din blogg lite då å då,tycker du ska följa din pappa till indien,så kommer du iväg lite å får annat å tänka på
så kanske du kommer fram till hur du ska göra,stanna el flytta hem.Hoppas allt ordnar sig för dig. kram Anna å Gott Nytt år på dig

2007-12-31 @ 11:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback