Uppdatering

Vad händer i mitt liv då. Arbetat hela helgen. Suck :) Arbetade idag med och det var K A O S.. tur att mava kan arbeta trots att det är så.
den avd vi delat med i sommar tyckte tydligen det var en bra ide att börja storstäda sköterskeexpidioterna och koppla ur alla telefoner, datorer o faxar. Jaha, hur samordnar man saken då är frågan? SUck var nog en bitch idag. Men det får folk ta. Man inte le jämt..

Flytten då. JA de går segt. jag kommer ingenstans. har varit i väg till brödet o återbruket med lite tjaffs nu... Men mkt kvar. Tar ju aldrig slut. Ska köra massa i morgon. Ska även sälja lägenheten i morgon.. Tungt men blir nog bra..

Min kamera då?

Ingen vet var den är någonstans. Ringde förra veckan och de skulle ringa upp men har inte hört något så åkte dit och han kan inte svara så de ska ringa i morgon om ja kunde få en lånekamera och jag talade om att det gick inte för jag flyttar utomlands så vi får se om de hinner skicka tillbaka min gamla oreparerad eller om de hinner ge mig en ny gratis. Vi får väl se.

Varit på tur med mamma. Upptäckte något i hennes öga så nu är hon livrädd. Ska ut på tur med Emma snart.

Malung eller inte malung i morgon? Det är frågan.

Beror dock på hur mycket jag hinner göra idag och i morgon.

Ja kram då alla. Ska väl uppdatera mera någon annan dag när jag har något vettigt att skriva.


Man tager vad man haver när man har packat :)


Hej hå i de blå....


party party...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback