Tycka.

Jag tycker att min belgare kan höra av sig. Han är på festival och jag har inte hört någonting sen klockan ett igår. Iofs så har han nog jätteskojj och då tänker man inte på att skriva sms eftersom att han alltid lämnar sin mobil i bilen när han partajjar.
Drömde mardrömmar om honom inatt. Drömde att han inte hörde av sig och sen ringde de från iva så låg han där och var förlamad i benen och hade amnesi och hans vänner hade inte hört av sig till mig för de tycker inte om mig =(

Men men.
Ska arbeta vidare. haft en tuff morgon. suck :)
leka med emma ikväll och ev med holm.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Det är så sött att du oroar dig så för din karl. Det är kärlek det! Men han skulle nog göra sig bäst i att ta båten och åka hem till dig, bara för att han saknade dig, det vore lite romantiskt faktiskt.
Komma dit, ge dig en kram och sen åka hem igen, bara såna grejor är ju toppen. Men det blir bra snart, snart får ni kramas varje dag. Ska det inte bli skönt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback