Tröttmössa.

Börjar bli riktigt trött nu. Men är inte allt för lång tid kvar. Klockan är 05,35..
Emma slutar 07,00 och jag 07,15 så hon åker hit direkt och jag springer snabbt ner och byter om.
Vi har utbildningsdag här på torsdag och eftersom jag slutar får jag inte följa med. De har bett mig jobba en kvällstur så att jag kan koordinera men ska höra om jag inte kan få ta onsdag och torsdag natt istället för att jobba torsdagkväll och fredag dag.
Min belgare är onykter. Någonstans i finland med några finnar, 4 mil från ryska gränsen. De hade velat åka över gränsen igår men hade varit 2 mil kö med last bilar sa han och de hade inget visum så.. Vad gör man?

Nej nu ska jag arbeta så jag får sova.
puss o hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback