Stör Emma :)

Verkar totalt värdelöst att sova själv. Vi tog oss en tur till kupolen idag och hälsade på smarties med kids. Länge sen jag såg henne, underbart att ses igen. *kram gums*.. och bebisar.. man blir ju bebissugen. Men inte nu.
Emma säger att jag tar second best typ. Men nej nej. :) så är det inte kära du.
Men värdelöst o sova själv som sagt så jag sover här. Var och gick med mamma och syster vid hamnen sen hit och såg scary movie 3 som visades på tv och sen scrubs. Nu ska jag väjl störa henne lite till och sen sova.

Jobbar natt hela helgen så kommer säkert blogga då. Ev fika med Forslund i morgon.

Kommentarer
Postat av: Camilla, med Bella och Linus

Ja, hör av dig du. Jag väntar :) Det vore kul om vi kunde hinna ses en gång innan du drar till Belgien. Då vet man ju aldrig när det blir igen :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback