Sliten.

Tung dag igår. Slutade jobba halv fyra, hem, sov 30 min. Till Max med Emma och mötte Arnout, "frank" och Malin. Hem till mig och förfestade. FAnns inget att dricka i så jag drack ur en nappflaska o de ur skålra de hittade som ej var nerpackade en. Kvart i åtta kom mamma och hämtade oss och vi åkte ner på bill och bob.. Var jag, Arnout, Malin, "frank," Syster, Monika..
Sen kom en massa mavafolk dit också. Linus kikade förbi med ny flicka. Trevligt att se han, fick ju en drink så ;)

Ut på bmb. Hade hur skoj som helst. Drack alldeles för mkt. Står i schalgerbaren när "frank" kommer med champagne. Kan det bli bättre? Tänker inte ens skriva allting som hände här.
Något som hände som var mindre kul var att jag stod framför frank som ramlar och drar mig med såj ag ramlar med ryggen mot honom så att jonathan sätter foten på mig och jag knäcker till nacken. aj aj.

Hem.. Först till mcd och subway. Hittar varsin taxi.

Hemma tjattras det halva jävla natten.. Samtal som ej nämns här. Lol..

Upp tidigt när oflk tyckte man skulle vkana, iväg och lagade bilar och sen jobba..

Well endast några dagar kvar nu.

Byebye. Jag lägger in kort så fort Arnout har skickat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback