Kvinnor och män

tänk vad man tänker olika, har olika syn på saker.

Hur ska man få ett förhållande att fungera när man inte ens kan prata? Ja jag jobbar natt, då har man djupa diskussioner. Bra nattgäng inatt iaf. Jag, Tamara, Hanna och Sanna. Helt okej. Hoppas att natten flyter på bra. Är mycket trött idag.

Väntar på att ett antibiotika ska bli klart nu och sen ska jag läsa lite i min bok. Brustna hjärtans cafe. :)
Fick mail igår, min dator är försenad till den 24 september =( Drygt. Men den kommer när den kommer.

Fick en ny kamera gratis. Eller ja fick tillbaka så mycket jag hade betalat för den och fick lägga till 200kr för att kunna köpa en ny...

Hade jättekul med Arnout och Frank iaf.
Tack Arnout!!! Du är så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback