Kreditkort

Är livsfarliga men bra att ha. Jag har inga pengar alls och jag har ingen tid att handla kläder när jag fått lön så nu när jag och min belgare var på stan idag så handlade jag en kjol och två tröjjor. Så nu har jag minsan arbetskläder. Fick en knallorange bh av han, var iofs jätteskön men kanske inte den snyggaste.. :) haha..

De kom igår. Han var lite ledsen över att han inte kommit tidigare. Han hade försökt övertala sin vän att de skulle åka från Tyskland i söndags men vännen ville inte, i måndags gick han upp tidigt så de kunde åka men vännen ville inte och sen ville min belgare köra direkt från danmark till mig men vännen ville inte så de kom sent igår. Men det gick bra endå. känns riktigt bra att flytta


*snutt*

Ska ta mig ett bad nu och sen tänkte jag fördriva tid med Emma. Glo på en film eller så. Hennes barn är sååååååååååååååååå söta. Vi var och badade igår och det var Martin hit och Martin dit. Sen skulle Martin läsa godnatt saga för dem men han kom aldrig tillbaka och Viggo var så fundersam hur han kunde köra vilse. Han var ju vuxen. Hur gick det till?

Men men. Ner i badet nu då kanske.. Ha lite olja på kroppen så kanske mensvärken försvinner.

Lite trött blir man. Vi skulle ta det lugnt första helgen i belgien men hans vän Oli fyller år och har bjudit oss på grillfest så jag får väl vackert ta mig i kragen o följa med. Som kompesation har min pojke lovat att vi åker helgen efter eller så till något badställe i Belgien eller Holland. Med massa pooler, bubbelpooler, rutchkanor, bastu etc. Kostar dock 300euro för en helg för oss båda men han tycker vi är värda de och jag tackar inte nej!!! Tror jag kan bli hur mysigt som helst. Bara vi.

I morgon ska jag och Emma o hennes kids på tur till Borlänge för att hälsa på Ingela med kids. Kan bli trevligt. Undrar hur bebissugen man blir då???



Kommentarer
Postat av: Ingela

Hihi, du kommer bli HUR bebissugen som helst ;)
*krama om*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback