Koordinator.

Är koordinator idag och är så slö.
Var ut igår med Sussie och Anna-Karin. Vi var på Harrys o träffade på min kära mor. Ja vad kan man säga. Skickade dock sms och gjorde bort mig till någon. Det är som Elle o Malin vill uppfinna. Vi borde uppfinna alkolås för mobiler så att man inte kan skicka sms eller ringa när man har druckit.

Lite sur och trött och så där.
Har sålt min lägenhet och sagt upp allting. Har börjat sälja möbler och har börjat planera hur jag ska hinna flytta ut allting innan min belgare kommer så det inte är så mycket att göra när han och Oli kommer hit.

Kommer sakna folken här i sverige och absolut mitt jobb.
Men men.
Nu ska jag ringa avd 40 o höra hur vi har det med uppdelningen.
jaja.. Klockan är kvart i sju. Hoppas att tiden går snabbt så jag får gå hem.
Ska se på film med Anna-Karin ikväll och frossa godis. Lol..

Kommentarer
Postat av: Ingela

Jag kommer sakna dig till döds, vet du det?
Vilka ideer, flytta till ett annat land, vem kunde ha trott det för några år sen. Jag som trodde det skulle vara du och Sven för alltid :D *krama om*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback